aöf bütünleme sınav hakkını yorumla


AÖF kendiyle çelişen bir karara imza attı Yökün 2012 yılında aldığı kararda tüm üniversitelere bütünleme sınavı getirilmesi kararlaştırılmıştı işte o karar http://w2.anadolu.edu.tr/duy/aof_butunleme_esaslari.pdf  bu yıl yeni sisteme geçen aöf güz dönem sonu sınavı ardından çarpıcı bir açıklama yaparak  bu yıl aöf de bütünleme sınavının kesinlikle yapılmayacağını açıkladı





istatistilerle aöf
1 milyon 500 bin öğrenci X yıllık 400 TL harç ücreti =  600 milyon TL AÖF nin kasasına giren para

1.rektör bey aöf  kredili sistemde bütünleme sınavı kesinlikle yapılamaz diyor peki diğer aöf sistemi uygulayan üniversitelerde nasıl yapılabiliyor örnek; atatürk üniversitesi,istanbul üniversitesi,karabük üniversitesi, bartın üniversitesi,kastamonu üniversitesi, mersin üniversitesi, süleyman demirel üniversitesi, bu üniversitelerdede kredili sistem uygulanıyor ve aöf açıköğretim sistemine göre öğretim sağlanıyor

2.sorun aöf kitapları bulunamıyor rektör beye tv programında bu soru sorulduğunda kitapları yetiştiremedik diyebiliyor,  hiç inandırıcı değil sayın hocam 1 milyon 500 bin aktif öğrencisi bulunan bir fakültenen başındasınız orası eğitim yuvası istatistik tutan uzman görevlileriniz yıllık kaç öğrenciye hizmet verdiğini ve ne kadar kitaba ihtiyaç duyulacağı çok kolay bir şekilde hesaplanabilirken aöf bakkal hesabıyla iş görüyor birçok arkadaşım size yemin ediyorum 3 - 4 kitapla sınava hazırlandık.

sonuç: yaptığınız adaletsizliği allaha havale ediyorum




0 yorum:

Yorum Gönder